luni, mai 24

Prima Baita!

Ieri când am ajuns acasă m-a răzbit un miros fenomenal. Missy se băgase cu totul în farfuria de mâncare și mirosea.... hai sa zicem nu tocmai plăcut. Drept urmare am hotărât sa fac baie la pisoi. Știam din experientele trecute ca pisicilor nu le place apa deloc dar, având în vedere ca Pisoi se juca cu picăturile picate pe lângă el am zis ca e ok. Zis și făcut: pus apa în lighean, cautat prosop sa nu moara mâța de frig etc. Cât timp cautam eu prosop pisoi era deja urcat pe marginea ligheanului analizând situația de la înălțime. Recunosc ca nu a binevoit sa intre în lighean de una singura, dar și când a dat de apa calda s-a înmuiat toată... Ii plăcea, nu știa ce sa facă mai întâi, a tors tot timpul cat am clăbucit-o și, punctul culminant, în momentul în care am pus-o în chiuveta și am dar drumul la apa s-o clătesc, s-a lățit toată și s-a întors cu burta în sus. De unde deduc ca e plăcerea ei în viata. Ma rog, știam de când mi s-a urcat prima oara pe umăr ca nu e un pisoi în toate mintie lui de pisoi.
Când l-am scos din baie și a început sa tremure am zis ca poate vrea uscat cu uscătorul. WRONG! In viata mea nu am văzut un pisoi mai speriat și mai violent. A scuipat uscătorul, s-a zburlit tot și mi-a tras și mie niște zgârieturi de toată frumusețea. In rest, am hotărât ca dacă tot ii place sa facă baie vom face asta mai des si ca nu ne vom mai apropia cu uscătorul de pisoi.

Niciun comentariu: