duminică, aprilie 11

Cugetari venite pe mail

Eram asa de sărac cînd am fost copil, ca dacă nu eram băiat, nu as fi avut cu ce sa ma joc...

Într-o zi am ajuns acasă mai devreme, vad un tînăr alergand gol pe strada. L-am întrebat: "De ce faci asta?" Mi-a răspuns: "Din cauza ca ai venit prea devreme acasă, boule!"

Exista unele femei care în loc sa-i facă sa sufere pe mai multi bărbaţi, asa cum e firesc, se concentrează asupra unuia pana îl extermina. Acestea se numesc "fidele".

Inteligenta ma urmăreşte... dar eu sunt mai rapid.

Trăieşte fiecare zi, ca şi cum ar fi ultima. Apoi, într-o zi, asa se va şi întîmpla.

Viata mea e ca un film care nu are distribuţia prea reuşită. Si nu ii înţeleg nici acţiunea.

Timpul vindeca orice, însa nu e un bun chirurg plastician.

Un semn sigur ca ai îmbătrînit este ca lumînările de pe tort costa mai mult decît tortul.

Mult mai multi bărbaţi şi-ar părăsi nevestele, dacă ar şti sa îşi facă bagajele.

Nu contează dacă eşti sărac sau bogat. Contează sa ai bani!

Daca ţi-e foame - mănîncă sare: o sa iţi fie sete!

Stresul înseamnă sa te trezeşti urlînd, apoi îţi dai seama ca nu dormeai.

Nu ma duce pe mine în ispita, găsesc drumul singur. 

Daca ajuţi pe cineva, ai sa vezi ca îşi va aminti de tine şi data viitoare cînd are nevoie de ajutor.

Niciun comentariu: