joi, aprilie 29

Clash of Titans 3D


Am o maaaare problemă cu scenele de luptă 3D. Adică mi se pare că se mişcă prea repede personajele ca să mă prind şi eu cine pe cine a lovit şi ce obiect a zburat pe lângă mine. In rest filmul a fost ok, tipa care stătea lângă mine a comentat non stop dar cu o voce suficient de joasă încât să n-o aud decât când era linişte în film. Povestea în sine destul de atrăgătoare (asta dacă îţi place  Hercule), daar, mă usturau ochii de nu mai puteam la sfârşit, aveam urme pe nas de la ochelari şi, clar, filmul asta ar fi arătat mai bine 2D. Susţin în continuare cu tărie că singurele filme care merita văzute 3D sunt animaţiile. In schimb abia aştept sa merg la Shrek (Iron Men nu mă dă pe spate).
PS Mie mi-a plăcut la nebunie de Medusa. Arăta perfect şi era şi frumoasă şi înfricoşătoare în acelaşi timp.

Niciun comentariu: