vineri, iunie 25

Oracol

1. Ai o porecla?
Cand eram mica aveam, acum nu.

2. Unde locuiesti?
La Ploiesti, via Mizil, via Constanta. Acasa pt mine e acolo unde am treaba momentan;)

3. Ce inaltime ai?
1,70

4. Ai zi onomastica?
9 Septembrie. (as in 9/11)

5. Cu ce te ocupi?
Alta intrebare buna. Cu ce apuc si cu orice. V-am lamurit?

6. Ai frati sau surori?
O sora mai mica

7. Limba materna?
Romana - vorbesc si scriu ca un nativ. :)

8. Limbi vorbite?
Romana, engleza, franceza.

9. Colectii
Amintiri si tot felul de lucruri nefolositoare. Cand eram mica adunam cate o piatra din fiecare loc nou pe care il vizitam.

10. Numar la pantofi?
39-40.

11. Scoli absolvite
Universitatea Bucuresti, Litere CSRP
Universitatea Ovidius Constanta, Drept (si stang daca se poate)

12. Materia preferata
Au fost mai multe: in generala erau Romana si Engleza, in liceu Franceza, la Bucuresti Antropologia cu Ofrim si Comunicarea cu Dinu, la Cta - penalele cu Draghici).

13. Ce hobby-uri ai?
N-am. Citesc, scriu, ma uit la filme, merg la teatru, dar nu fac din nici unul un hobby.
14. Bani de buzunar?
Unde?
15. Dorinta?
Spun foarte des ca imi doresc o vila cu piscina si nu ma crede nimeni, in rest vreau sa pot face ce imi place.

16. Vise?
Visez ceea ce traiesc si cam uit pana dimineatza... cele pe care nu le uit apar pe blog:)

17. Numar norocos
9.

18. Ai vrea sa revezi ....
Copilaria. Dar asa, ca spectator in umbra.

19. Ai animale de casa?
La ploiesti am o pisi pe care o strig Pisoi, la constnta am un catel pe nume Snif, care este caniche si a carui mama era o bomba blonda sexy drept urmare el a iesit negru ca taciunele iar la Mizil am o pisica care fata multi pisoi asa ca, daca vreti si voi....

20. Sentimentul cel mai nepretuit?
Cred ca nu stiu... Adica nu cred sa existe sentimente preţuite in mod diferit..

21. Care a fost cea mai frumoasa zi din viata ta?
Pai cea mai frumoasa zi din viata mea au cam fost multe pana acum... de la zilele in care bateam maidanul de dimineatza pana seara, cele in care bateam Constanta pe jos cu El de mana, la cafele in balconul altuia cand de fapt trebuia sa fiu la scoala si nopti pierdute in Bucuresti si nopti la marginea padurii in fata focului. Cred ca zilele in care ai persoanele dragi langa tine sunt toate cele mai frumoase, iar pana acum nu cred ca mi-am petrecut vreo zi singura.

Mie leapşa asta mi-a adus a oracol asa ca o dau cui vrea s-o preia fara pretenţii şi alte amintiri.

Niciun comentariu: