joi, iunie 10

ce ma face pe mine sa ma scarpin in cap...


1. Reportajul Antenei1 despre Nuțu Cămătaru și display-ul său public de :" ia uitați ce tare este eu și ce prosti e ăștia". Really? Chiar era nevoie să ii cânte cineva în struna? Din aceeași categorie avem Gigi Becali, Nikita,orice mai apare la Madeline Ionescu în emisiune, etc.
2. Ipocrizia/ snobismul.Pe sistemul uite cat am eu și dau și la alții. sau: sunt ecologista dar nu pot trai fără mașină de spălat vase/rufe, aer condiționat, n-spe case, menajera, baby sitter, etc.
3. Campaniile eșuate. Sa ma explic. In anii trecuți era pe litoral o campanie care ne învăța sa aruncam gunoiul în mod selectiv, motiv pt care s-au montat pe  toate, dar absolut toate plajele tomberoane colorate pe care scrie mare: sticla/plastic/ hârtie, iar lumea chiar arunca separat. Pana aici totul ok, dar săptămâna trecuta  am observat un cabana boy d'asta care lua gunoiul din tomberoane vărsându-le pe toate în același sac imens! Wtf? Si atunci eu de ce sa mai arunc separat?
4. Oamenii care evita sa-ți spună adevărul în fata (damn - asta intra la ipocriți, nu?) și aia care te mint cu zâmbetul pe buze fiind convinși ca afara ploua când de fapt e soare și obligându-te pe tine sa crezi la fel!
5 Clasa politica din România și ratele doamnei /cocos/basescu/udrea.
leapsa sa o preia cine doreste ca eu m-am achitat de ea destul de onarabil as ptea spune nu Annemarie?

Niciun comentariu: