luni, februarie 1

honey, bunny, snow...

adica am fost la munte... si m-am dat cu saniutza, si am baut vin fiert si am ramas inzapezita la intoarcere si am facut drumul in 6 ore! nice, right?
all in all a meritat sa imping masina prin padure pe serpentine! si da, stiu ca dn1 era curat, stiu ca pe Cheia era curat, stiu ca pe Siriu era curat dar stiam eu o scurtatura pe la Manastirea Ciolanu! si nu, drumul prin padure nu era deszapezit, si da, aia de la 112 au zis ca nu au cu ce sa ne ajute si ca la ei figureaza ala ca drum inchis si ca nu e pb lor ca noi nu vedem semnele( care btw nici nu existau)...intr-o alta ordine de idei tin sa-i multumesc lui Razvan care a mers prin padure pana la Spitalul de nebuni si prietenului meu care a stat "romantic" cu mine in masina si nu m-a lasat sa astept singura noaptea in padure! all in all a fost mirobolant!

PS si sa nu uitam nici de dobitocul cu nr de BZ care venea la Futut in padure si a dat peste noi moment in care a imprumutat lopata de la noi, si-a intors masina, a returnat lopata si a plecat! si dus a fost! ii sunt profund recunoscatoare ca a returnat lopata

Un comentariu:

alexandru pletea spunea...

super tare...in afara de cuvantul ala cu F mare...