luni, februarie 8

Extemporal la dirigenţie: ”Ce sunt eu, curvă sau târfă?”

In sfarsit ma pronunt si eu in privinta invatamantului romanesc. Ca e la pamaant stie oricine dar pana azi nu am crezut ca poate fi mai rau de atat! Azi am gasit articolul asta si descopar ca se poate!
Intr-o alta ordine de idei nici un om normal la cap nu consider ca ar fi in stare sa intrebe pe altcineva (si nu ma refer aici numai la elevi) daca e curva sau tarfa... Mi se pare cel putin aberant! Pe scurt, in articol se vorbeste despre o profesoara la un liceu din Bucuresti care, in loc sa tina oara de dirgentie nu tine romana sau matematica, asa cum eram obisnuiti, nu trimite copii acasa ci, incearca sa-si lamureasca curiozitatile despre propria persoana! de ce, pt ca probabil nu a lamurit-o nimeni pana la 42 de ani!
Ideea e ca: „Nu ştiu un dascăl care să nu fi câştigat procesul cu şcoala care l-a concediat. Nu se pot da profesorii afară, indiferent de abuzurile lor”, explică profesorul Constantin Ciosu, liderul Federaţiei Educaţiei Naţionale. Ceea ce ne face sa credem ca nu exista nici o modalitate de a sanctiona abuzul si ca profesorii oricum fac ce vor, cand vor, pt ca pot. Deci, sa nu mai mire pe nimeni faptul ca daca nu faci meditatii cu un prof risti sa ramai corigent la materia respectiva!

Niciun comentariu: