luni, februarie 8

cod galben=ninge iar...


Deja ma oboseste atata ninsoare. Prima data a fost amuzant, a doua, interesant, acum devine obositor. Sa ne intelegem, eu sunt constanteanca, e normal sa imi placa zapada dar, atata zapada ma face pana si pe mine sa zic: Enough! Ieri, in drum spre piata l-am auzit pe un nene ofand satisfacut: "In sfarsit avem si noi o iarna normala!" si mi-am dat seama ca povestile spuse de bunica-mea cu zapada pana la streasina casei si tuneluri prin nameti sunt cat se poate de adevarate si deloc exagerate! E adevarat ca mai demult nu incepuse incalzirea globala si iernile erau lungi si geroase iar verile calde si temperate, dar, intre timp, incalzirea globala exista iar o iarna ca asta nu e deloc normala. La fel cum nu e normal zig-zagul asta al temperaturilor de la pozitiv la negativ intr-o perioada scurta de timp!
Cu toate astea cine a iesit aseara dupa meci (stelistii stiu de ce) la bulgareala?
Aseara Ploiestiul arata fantastic. Se oprise ninsoarea, era totul alb si strazile plice de oameni. Nu batea vantul si era cat se poate de cald in conditiile date. bine, treaba cu ninsoarea a durat cam 2-3 ore, dupa aia a inceput din nou si inca nu s-a oprit.

Niciun comentariu: