luni, februarie 22

home again!

Adica, dupa aproape doua luni am plecat in sfarsit la mare (da, stiu ca e februarie si mai stiu si ca daca e frumos afara marea e mai albastra si mai linistita iarna)!!! Deci, vineri dis de dimineatza, pe la 7 jumate ne infiintam noi in gara sa luam bilet la trenul care ar fi trbuit sa plece la si 45. Era ceata laptoasa de nu vedeai la un metru in fata ta, fapt care m-a convins ca trenul o sa aiba intarziere. Si a avut, 45 min de asteptat in frig cu nervii deja intinsi la maxim. Cum mi se stricasera si castile si trebuia sa ascult muzica intr-o ureche deja prevedeam un bad trip! Daaaar, vagonul arata minunat, compartimentul avea priza functionabila si ferestre prin care nu batea vantul si nici nu ploua si trenul, desi a ajuns cu intarziere in Bucuresti, a ajuns la timp in Constanta! Si, the best thing about it.... ta-na naaaa... nu asculta nimeni manele la telefon, era liniste si pace peste tot. Si a mai iesit si soarele dupa ce am trecut de Medgidia. Extraordinar! Am avut un weekend plin de primavara si ghiocei, si mare si soare si scoici, iar acum imi bate soarele in tastatura si imi straluceste peste zambetul tamp de pe buze... Chiar imi era dor de mare!!!

Niciun comentariu: