sâmbătă, februarie 27

about me...

Principala trăsatură a caracterului meu: încăpățânarea, desigur. Si cum Radu e la fel de cu capul tare... imagine that...
Calitatea pe care o prefer la un bărbat:calmul .
Calitatea pe care o prefer la o femeie: umorul.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ceea ce-mi lipsește mie.
Principalul meu defect: n-am, sunt perfecta:p Si modestaaaaaaa.
Ocupaţia mea preferată: sa citesc, dar nu mai am timp.
Visul meu de fericire: white picket fence
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: singuratatea.
Ce-aş vrea să fiu: acum? un nor de ploaie.
Ţara în care-aş vrea să trăiesc: Grecia (sau Egipt)
Culoarea preferată: albastru.
Floarea preferată: lacramioara, si alea zburlite de toamna, tufanele cred (dar sa fie neaparat mari si zburlite)
Pasărea preferată: randunica.
Prozatorii preferaţi: realistii.
Poeţii preferaţi: Minulescu, Poe, Eminescu, Topârceanu.
Eroul preferat: Sancho Panza.
Eroina preferată: Angelica (Angelica, marchiza ingerilor - Anne si Serge Golon).
Compozitorii preferați: prea mulți să-i înșir pe toți.
Pictorii preferați: impresioniștii.
Eroii din viaţa reală: n-am.
Eroinele din istorie:  mama.
Băutura şi mâncarea preferate:Campari Orange si cartofi prajiti
Numele preferat: Daria, Victor, Lidia.
Ce detest cel mai mult: ipocrizia.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: nu detest pe nimeni.
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: respectul față de inamic.
Darul natural pe care-aş vrea să-l am: ochii verzi - thanks mom.
Cum aş vrea să mor: brusc.
Starea de spirit actuală: bored.
Greşeli care-mi inspiră cea mai multă indulgenţă: încrederea în semenii tăi.
Deviza mea: Zambeste, maine poate fi mai rau.
Luata de aici fara suparare doar ca mi-a placut

Niciun comentariu: