marți, martie 8

SADVA - am primit pe mail

Ce este S.A.D.V.A.? – Sindromul Atentiei Deficitare la Varsta Avansata
Pentru a intelege mai bine:
Am hotarat ieri sa-mi spal masina.
In drum spre garaj, zaresc corespondenta pe masa din bucatarie.
Bun, sa arunc mai intai o privire, poate ca e ceva urgent.
Am pus cheile masinii pe masa, langa scrisori si aruncandu-mi ochii ,am vazut ca erau cateva facturi de plata si multa publicitate inutila, pe care am hotarat s-o arunc, dar am vazut ca gunoiul era plin!
Am pus facturile inapoi pe masa cu gandul de a goli gunoiul.
Deoarece containerul pentru hartii este chiar langa bancomat, m-am gandit ca ar fi mai intelept sa platesc intai facturile.
Am lasat gunoiul jos, am luat facturile si m-am indreptat spre usa.
Unde sa fie cardul de bancomat? Ah, in buzunarul hainei pe care am avut-o ieri pe mine!
Trecand pe langa masa, dau cu ochii pe doza de Cola pe care o desfacusem mai devreme. S-a incalzit…
Ma duc dupa card, dar mai intai sa pun doza de Cola in frigider.
In drum spre bucatarie constat ca plantele au un aer cam ofilit; ar fi timpul sa le ud!
Pun Cola pe masa din bucatarie, cand, ia te uita, dau de ochelarii pe care ii cautam de ieri!
Cel mai bine ar fi sa ud mai intai florile, inainte de a duce ochelarii inapoi pe birou.
Pun ochelarii inapoi pe masa din bucatarie, umplu un vas cu apa cand zaresc alaturi telecomanda televizorului. Cineva a uitat-o in bucatarie.
Deseara, cand o sa vrem sa dam drumul la TV, nimeni nu o sa-si aduca aminte s-o caute la bucatarie…
Mai bine s-o duc imediat in sufragerie! Dar intai sa pun apa la flori.
Pun apa la plante si vars pe parchet. Las telecomanda in bucatarie si merg sa iau o carpa sa sterg pe jos.
Trecand prin hol ma gandesc ca ar trebui sa schimb rama tabloului.
Merg mai departe, dar nu mai stiu ce trebuiam sa fac…
La sfarsitul zilei :
- Masina e tot nespalata,
- Facturile sunt neplatite,
- Doza de Cola e trezita pe masa din bucatarie,
- Florile nu au fost udate suficient,
- Cosul de gunoi este plin,
- Unde mi-o fi cardul?
- Nu mai gasesc telecomanda,
- Nu stiu unde mi-am pus ochelarii!?
- Cheile de la masina parca au intrat in pamant!
Cand incerc sa inteleg de ce n-am facut nimic toata ziua, raman ca traznit pentru ca stiu ca am fost ocupat toata ziua si sunt obosit ca un caine!
Imi dau seama ca e grav si ca trebuie sa consult un medic, dar mai intai cred ca o sa ma uit pe restul corespondentei…

Nu ar trebui sa razi daca nu ti s-a intamplat astazi, iti vine randul maine!!!

Niciun comentariu: