joi, august 26

replici rasuflate

  • Unde ai fost pana acum? Te-am cautat toata viata...
  • Crezi in sexul la prima intalnire?
  • Te-a durut cand ai cazut din rai?
  • Buna, am un prezervativ si din pacate expira peste doua ore. Ce zici, profitam de el?
  • Auzi, te-am vazut cumva pe coperta Vogue?
  • Esti o persoana religioasa? Pentru ca esti raspunsul tuturor rugaciunilor mele.
  • Si, cum era raiul cand ai plecat din el?
  • Fii diferita! Spune da!
  • As ta la coada pentru inima ta, dar m-as baga in fata!
  • Poti sa-mi dai o poza cu tine ca sa le dovedesc amicilor mei ca ingerii chiar exista?
  • Stii, daca as fii tu, as face sex cu mine.
  • Ai cumva o harta la tine? Cred ca m-am pierdut in ochii tai...
  • Esti atat de frumoasa incat mi-am uitat replica...
de aici

Niciun comentariu: