luni, august 2

cum mi-am petrecut sfarsitul de saptamana

Am avut cel mai ciudat week-end ever. Si totul a început cu faptul ca am decis sa rămîn in Ploiești week-endul asta ca sa am timp de invatat. Zis si facut. Vineri am invatat toata ziua si seara am iesit la o terasa unde ne-am intalnit cu bunii nostri prieteni(4 la numar) si, din vorba in vorba am ajuns de la intrebari ca: "si mai ai mult de invatat?" la propuneri indecente ca: " Ce-ar fi sa plecam in seara asta la mare?" Argumentul contra cu " Nu avem unde sta" a fost repede demontat de (si aici vine partea ciudata) " Dar de ce sa stam, plecam acum, facem o baie si ne intoarcem pana de dimineață". Acelasi raspuns ciudat au primit si cele cateva lamentari; " Eu maine muncesc" ( urmata de traditiolalul: " Lasa. Dormi si tu cu capul pe birou ca si asa sambata nu faceti mare chestie la munca") sau, "Eu maine la 8 tre sa fiu la țara ca vin muncitorii la casa" Am trecut si peste problema suntem 6 insi intr-o masina, cine ramane acasa, ca doar Loganul e spatios, intra lejer 4 oameni in spate. Si am plecat! Am facut baie in mare si ne-am intors in ceea ce au fost cele mai lungi ore din viata mea! In fine, asta se intampla vineri spre sambata. Dupa ce am dormit sambata toata ziua (cu mieunaturile aferente) duminica am iesit la o cafea cu aceeasi minunati prieteni, plus inca 2 pe care nu ii mai vazusem de cam multisor. si, din vorba in vorba, din poveste in poveste am ajuns la Sinaia, am mancat la Taverna Sarbului apoi am urcat la cota 1400 si am incercat sa urcam pe jos pana la 2000. Cum nu suntem nici unul dintre noi obisnuit cu efortul am sfarsit prin a urca cam un sfert din drum si a cobori injurand la vale!
All in all, week-endul asta am fost la munte si la mare si mai ramanea sa ajungem si in delta si ar fi fost tacamul complet! Ma intreb ce se va intampla saptamana viitoare!

Niciun comentariu: