marți, iulie 13

A fost frumos!

Am fost in Constanta o săptămînă! Cine a vrut să mă găsească a știut să o facă, cine nu, nu oricît as fi vrut eu! Asta ca o variație pe teme date! In aceasta săptămînă m-a enervat din nou lipsa de organizare din sistem, fie el de eliberare acte, diplome, fie el al facultății, scolii, politiei etc.
In schimb am fugit de furtuna, am făcut baie in mare cu o pofta care nu credeam să existe și m-am plimbat pe faleza ca un adevărat turist! Constanta mi se pare mare, din ce in ce mai mare, Mamaia mai putin aglomerata ca in alți ani dar aceeași lume stratificata!Erau aceeași indieni in fata la Perla, aceeași căluți chinuiți pt plăcerea copiilor, aceeași clovni insistenți, și aceeași lume in Satul de vacanta! Un lucru bun e ca terasele au prins un obicei turcesc și anume acela de a-și invita clienții înăuntru cu insistenta și oferte relativ atrăgătoare! Au adus o jucărie noua in Sat, și anume un fel de turn înalt înconjurat de scaune care te ridica pana in vîrf și te coboară relativ repede! Cînd am observat-o prima oara am zis ca "Vreau și io, pot, pot?" apoi am văzut ca de 20 lei te ridica pana in vîrf de fix 2 ori și te coboară treptat pana la nivelul solului! Adică ceea ce la început părea un fel de bungee jumping in mintea mea, s-a dovedit a fi o urcare cu liftul!
Am admirat fauna la una din terase unde Radu urmarea cu atenție meciurile din aproape fiecare seara! In prima seara o blonda chelnerița a răspuns in șoaptă aproape la întrebarea prietenului meu:
" Nu va supărați, patronul e grec?" (terasa se cheamă Costas)
" Nu, nu e... machedon!"
Apoi a uitat pe rînd să aducă berea și apoi hamsiile dar cînd își aducea aminte avea niște gesturi atît de haioase încît uitam ca avem gatul uscat. La aceeași terasa dar in alta seara mi-a atras atenția următoarea coversatie (monolog) la telefon:
" Vii pana la mine?"
" Dar nu vii singur...aduci și tu pe cineva!"
" Jeg de om mai ești ma..."
Cel ce purta aceasta discuție era un tip mare, dar mare rău (și cînd zic mare vreau să zic musculos nu gras), beat mort, cu cămașă albastra cadrilata și gulerul ridicat tip Elvis. Mi-a atras atenția și pt ca era singurul bărbat de la terasa aia care stătea cu spatele la televizor, și pt ca stătea singur la masa si înjura chelnerul!
Faleza de la Cazino din Constanta mi s-a parut un loc un pic aristrocrat, unde noul se imbina cu vechiul si arata chiar bine! Era Kilipirim Si sore si On Plonge!
In rest a fost cand cald si soare, cand ploaie torentiala si frig, nu prea am avut timp sa stau degeaba, dar nici nu am fost prea stresata de lipsa lui! Ma intorc in max 2 saptamani!

Niciun comentariu: