duminică, septembrie 13

gata!

s-a terminat! cu examene la care invat toata noaptea, cu profi idioti care sa ma frece la icre, cu scoli, facultati si alte asemenea chestii! nu zic ca nu sunt un pic melancolica dar, frate, mie nu mi-a placut niciodata in facultate... am avut profi tampiti, care urlau si dadeau subiecte imposibile la examene... la ultimul examen pe care l-am dat ma intreaba unu' prof fiind si avocat pe deasupra: " Domnisoara, daca nu ati invatat, de ce ati mai venit la examen?" tot el, mare inteligent, nu a vrut sa lase o femeie gravida sa se duca la toaleta in timpul examenului... si alte asemenea idiotenii... de ce, pentru ca unii oameni se cred superiori altora si trebuie sa arate neaparat acest lucru... ce daca eu am stat nopti in sir sa invat, ce daca poate doar incercam sa-mi pun o ordine in ganduri, nu, daca nu ai scris intruna de cand ai intrat in examen si pana ai iesit inseamna ca nu stii! ma jur ca in ziua aia i-am dorit din tot sufletul sa se imbolnaveasca de prostata sau macar o diaree mica sa vada si el ce inseamna sa nu poti merge la toaleta atunci cand ai nevoie mai mult....
in rest, toate bune si frumoase, urmeaza o perioada de refacere in care nu vreau sa mai vad o carte in fata ochilor... nici macar romane... nimic!

Niciun comentariu: