vineri, septembrie 4

aham...

am citit un articol despre cum sa-ti invingi teama inainte de examene... mi se pare bull shit... toata viata mea am dat examene... m-am obisnuit cu ele... si, recunosc, cu cat invat mai mult cu atat imi e mai frica... singura modalitate prin care nu iti e frica de examen e atunci cand nu stii nimic... te obisnuiesti cu situatia si mergi pe ideea ce-o fi, o fi... adica, oricum nu stiu nimic deci nu am nimic de pierdut... pe de alta parte, oricat de stresata as fi inainte sa intru intr-un examen, daca am invatat, cand vad subiectele ma linistesc... deci, nu exista o formula de succes... iar examenele trec no matter what... aica, fie il iei, fie il pici, viata merge mai departe... nu sunt eu buricul pamantului sa se opreasca lumea in loc ca am picat eu un examen...

Niciun comentariu: