marți, februarie 22

Leapsa

SUNT incapabila sa functionez fara cafeaua de dimineata.
VREA sa nu trebuiasca sa dezamagesc pe nimeni niciodata, nici macar pe mine.
PĂSTREZ amintiri.
MI-AȘ FI DORIT să nu trebuiasca sa dau nici un examen de 2 ori .
NU ÎMI PLACE cand oamenii incearca sa ma minta in fata.
TEM de intuneric si singuratate.
ÎMI PARE RĂU că nu am facut scoala de soferi cand a trebuit.
ÎMI PLACE ciocolata.
NU SUNT atat de sigura pe mine cum ma cred unii.
DANSEZ foarte rar.
CÎNT dimineata cand ma trezesc si cand sunt fericita.
NICIODATĂ e un cuvant care nu exista in mentalitata mea.
RAR îmi încalc promisiunile.
PLÎNG cand ma simt neputincioasa.
SUNT CONFUZĂ ori de cate ori trebuie sa fac doua sau mai multe lucruri o data.
AM NEVOIE de liniste, pace si odihna.
(aici era: "ar fi trebuit" dar nu regret nimic inca)
PUTEA sa fac orice vreau cu adevarat.

Leapsa preluata de la Silvia. Poate sa o ia oricine ca nu am fost niciodata egoista. (Doar egocentrista ar spune unii)

Niciun comentariu: