duminică, ianuarie 2

...and a Happy New Year....

Anul trecut:
  • am vazut marea, muntele, soarele si vara
  • m-am lasat de fumat
  • am picat la magistratura pt ultima data
  • am cautat si gasit de munca
  • m-am ales cu un inel si o promisiune ce se va indeplini anul asta
  • m-am ales cu un Pisoi, nebun, alergator, torcator si pufos (si, da, e de sex feminin, dar pisica noastra se cheama pisoi, si copilul nostru se va chema Copil, deci, nu e nimic neobisnuit in asta)
  • am par de matza pe toate (dar absolut toate, chiar si pe sosete) hainele pe care le port, si pe cele pe care nu le port
  • am aflat ca un sfarsit inseamna absolut de fiecare data un nou inceput, si ca atunci cand iti faci socoteli de acasa niciodata nu se potrivesc cu ceea ce gasesti la fata locului
  • am decis ca Nunta va fi una cu tema medievala, cu cavaleri si printese si (cu putin noroc) cu cai albi
  • am inghetat si am murit de caldura, m-am copt la soare si am alergat prin paduri
In 2011:
  • va fi faimoasa nunta
  • voi invata sa conduc
  • vom avea cea mai cea luna de miere, undeva departe doar noi doi
  • voi lasa pisoiul fara mostenitori
...si cam astea ar fi planurile...raman la parerea mea, suntem prea mici pt o lume asa de mare...

Niciun comentariu: