duminică, decembrie 5

Singura constanta e Schimbarea!

Tocmai când ma plictisisem de un lucru, el a fost brusc înlocuit cu altul. La mine schimbarea constanta e întotdeauna buna.
Când am început eu sa conștientizez ce înseamnă de fapt întrebarea :"Tu ce vrei sa te faci când o sa fii mare?" mi-am dat seama și ca, indiferent ce as face, în momentul în care se va instala rutina o sa încep sa urăsc orice activitate... Si, cu siguranță nu vroiam "sa ma fac" ceva ce pot uri mai târziu, cum bine zicea o Prințesă mai demult: "Jobul ideal ea când oamenii mari se joaca de-a ce vor ei" ,și astfel se năștea o mare dilema... Si dilemele nu sunt niciodată de bun augur pt Balanțe.
De atunci, job related am reușit sa termin doua facultăți, în doua domenii total diferite, sa rămân cu dorința de a o face pe a treia și cu un examen de primire în Barou luat (după care decizia ca eu nu vreau sa ma fac avocat, Sandele), un an de stat pe bara (ca vreau sa ma fac magistrat, Sandele), urmat de un job în Vânzări (tangențial cu cealaltă facultate).
La interviu fusesem întrebată dacă nu cumva ma voi plictisi având de făcut același lucru în fiecare zi, răspunsul meu negativ în acel moment avea sa se transforme, în cam 2 luni în unul pozitiv. Si atunci a venit schimbarea, și articolul asta.
Momentan ma bucur sa pot spune ca Schimbarea e buna!

Niciun comentariu: