duminică, octombrie 31

LEAPSA

  • La 6 luni tata era "caca pulu" si ursuletul desenat pe patut era "coaie" (as in tata Puiu si ma friend)
  • La 4 ani ma bateam cu ingrijitoarele la gradinita ca nu vroiam sa mananc tot si nici sa dorm cuminte la pranz (am rezistat pana la Craciun in gradinita aia)
  • La 5 ani a venit Revolutia si am schimbat gradinita. La Constanta, unde nu trebuia sa mananc sau sa dorm la pranz. Despre revolutie nu tin minte decat ca eu eram la Cta si tata in Bucuresti si muream de frica sa nu pateasca ceva..
  • La 6 ani eram fulg de nea la serbare la gradinita si ma jucam de-a scoala cu copii din cartier! Eu eram profa, bineinteles.
  • La 7 ani eram la scoala si ratam premiul intai pt ca luasem 9 la desen. Ma ducea Bunica-meu la scoala, si primeam 25 lei la pachet, atat era o punga de pufuleti.
  • La 8 ani am luat 9 la Caligrafie, si, drept urmare, iarasi minunatul premiu 2. A murit cel mai bunic dintre toti bunicii.
  • La 9 ani Am luat premiul I si a trebuit sa merg la librarie sa-mi cumpar singura cartea de premiu!.
  • La 10 ani habar n-am, nu cred ca s-a intamplat ceva important.
  • La 11 ani a fost primul an in care am invatat sa iubesc Limba Romana si sa urasc istoria.
  • La 12 eram într-a cincea şi am plâns 3 zile că vreau pantofi din ăia cu platformă, de se purtau nevoie mare de piţipoancele vremii, prin spatele blocurilor. După 3 zile m-am oprit din bocete, că impresia artistică nu avusese efectul scontat. Ai mei erau de neclintit.
  • La 13, 14, 15 ani nu s-a intamplat nimic deosebit. Ma certam cu colegele si cam atat.
  • La 15 ani am dat Capacitatea si am intrat la Decebal si am cunoscut o gramada de oameni. Apoi l-am cunoscut pe el, am fost la prima întâlnire, ne-am ţinut de mână şi când ne-am pupat nici nu ştiam cum se face.si el ma urmarea pe holurile liceului. am fost atat de ingrozita cand a incercat sa ma sarute incat nu am mai vorbit cu el never ever.
  • La 16 ani invatasem deja sa sarut si l-am cunoscut pe El-ul Prim.
  • La 17 ani eram in culmea fericirii si ma certam cu ai mei.Si plecam dimineata la scoala si ajungeam seara tarziu acasa.
  • La 18 ani am dat un chef monstruos cu prieteni buni şi lacrimi înghiţite pe ascuns. Am primit inelul de pe dreapta, trei luni mai tarziu am trecut prin cea mai cea despartire si cea mai cea depresie posibila.
  • La 19 ani am plecat la Bucuresti. de atunci nu m-am mai intors acasa decat in vizita.
  • La 20 de ani am invatat sa petrec, sa beau, sa pierd nopti si sa ma mandresc cu cine sunt!
  • La 21 ani l-am cunoscut pe Radu in patul celei mai bune prietene :D. Si i-am fumat tigarile si de atunci i le-am fumat de cate ori am avut ocazia.
  • La 22 ani a fost un an crunt, eu la CTA, Buc, Radu la Ploiesti.
  • La 23 ani m-am mutat in Ploiesti. Am facut naveta la job si m-am dat prima licenta.
  • La 24 ani Licenta number 2, primul esec la magistratura si decizia "Eu nu ma fac avocat, Sandele!"
  • La 25 ani, am o piatra pe mana dreapta si planuri mari... see you next year...

Niciun comentariu: