joi, ianuarie 14

i made it! i'm sooo good!

adica, pe romaneste, m-am lasat de fumat! eu, aia care fumam mai mult de un pachet pe zi si faceam de-a dreptul urat cand indraznea cineva sa-mi zica ceva care mi-ar pune in pericol urmatoarea tigara! totul a inceput de revelion cand am aflat ca de pe 1.1 2010 se fac tigarile 10 lei! nimic mai simplu, nu e prima data cand le scumpesc! de fapt, cand m-am apucat eu de fumat costau cam 3 - 4 lei pachetul, asa ca pot sa platesc si 10 lei! np. apoi am ajuns la magazin si am cerut un pachet de pall mall lights (9,3 lei) si am descoperit ca ma oftic teribil ca dau banii astia.... nu pot, frate, sa dau 10 lei pe pachet, nu pot si gata! intai mi-am zis ca o sa ma obisnuiesc, apoi mi-am adus aminte ca o prietena mi-a propus sa ne lasam in grup ca sa putem iesi cu totii in oras fara sa ne deranjam reciproc! si, ignorand toate sfaturile in materie de renuntat la ceva, am zis: " DE LUNI NU MAI FUMAM!", si am continuat sa cumparam tigari pana luni!
Luni a fost oribil!!! groaznic, deoarece sunt intr-o perioada in care n-am activitate si fumam si din plictiseala! de exemplu: m-am trezit de dimineatza si mi-am indreptat picioarele amortite spre bucatarie pipaind cu mainile dupa ceasca de cafea si pachetul de tigari ( gesturi instinctive pe care le faceam in fiecare dimineatza de 6 ani incoace) si ioc! nu tu pachet imbietor si nici prieten in casa! misto treaba, imi zic, tre sa mai am vreuna pitita pe undeva! si am purces la intors casa cu curu in sus cu cafeaua intr-o mana si nu am gasit nimic, dar nimic! toata ziua mi-a venit sa ma dau cu capul de pereti si as fi facut orce pt o amarata de tigara! chiar am trecut pe strada pe langa un nene care fuma si am inspirat adanc fumul! apoi m-am ofticat ca nu pot sa-l urmaresc, apoi am inceput sa mananc! intr-una pana mi s-a facut rau...Si am descoperit ca nu pot sa dorm!!

Nevoia de tiagar se repeta zilnic iar insomnia nu-mi trece de trei zile incoace! in rest, ma bucur ca am reusit sa pun banii deoparte si imi zic mereu ca de acum nu poate fi decat mai bine, ce era mai rau a trecut!
in fine, sa vedem daca rezist o saptamana si apoi cred ca pot sa zic ca m-am lasat de fumat nu?

2 comentarii:

Ether spunea...

Mi-ai zis sa-ti spun daca a functionat "In sfirsit nefumator". In cazul meu, de cind am terminat-o nu am mai fumat nici o tigara si ma simt super ok, fara sa simt lipsa tutunului in vreun fel. Nu vreau sa te dezmagaesc insa din ce scrii tu... nu cred ca o sa reusesti asa :). In curind nu o sa mai conteze cit de scumpe sunt atit timp cit tu esti urmarita de dorinta de-a fuma o tigara. Cred ca motivatia te e gresita.

Butterfree spunea...

la mine nu a functionat cartea (si am citit-o de 2 ori) iar faza cu lasatul de fumat va merge indiferent de motivatie pt ca am apucat sa promit la multa lume ca nu mai pun tigara in gura! si eu imi tin intotdeauna promisiunile!