joi, august 6

nu mai am timp...

simt ca viata fuge pe lenga mine, ma simt fortata de imprejurari si corijenta... eu am de invatat vara asta!!! cand toata lumea ma invita pe aici, pe colo, eu trebuie sa invat... nimeni nu pare sa inteleaga ca eu chiar mi-as dori sa vizitez diferite obiecive turistice, ca am fost nevoita sa spun pas unei excursii planificata de un an de zile, ca trebuie sa alerg de colo colo si sa amai si invat in timpul asta...
stiu pe cineva care o sa-mi zica ca iar ma lamentez... ca sunt egocentrica si ca viata nu se invarte doar in jurul meu... asta e mitzu, blogul asta expune o parere personala despre lume... si, da, recunosc, sunt o persoana egocentrista, si un pic egoista... pe de alta parte stii cat de greu e sa incerci sa multumesti pe toata umea? sa faci ca totul sa fie bine si sa nu urle nimeni ca a fost lasat deoparte?

Niciun comentariu: