luni, mai 4

1 mai muncitoresc

cu mici, bere si gratare... cu ploaie, zambete si frig... cu marea neagra, constanta si prieteni... am plecat cu greu din cta... nu ca m-as fi despartit cu greu de orasul meu natal... in schimb, de vineri seara nu mai existau bilete la tren... nu spre ploiesti direct, ca asta se chema ca aveam pretentii... spre Bucuresti... deci: ploaie, frig, stat in casa, draci (trebuie sa admit totusi ca vineri a fost neasteptat de minunat afara), greu de ajuns (bilet la clasa 1 care btw nu se deosebeste de clasa a 2a decat la pret), greu de plecat ( microbuz cta- buc apoi tren)... in rest, a fost un 1 mai mirobolant... cu soare pe alocuri si fara concerte( in cta nu gaseam decat muzica house - o happy day)...
intr-o alta ordine de idei am observat ca romanii sunt un popor caruia ii place sa petreaca... si se foloseste de orice ocazie sa faca acest lucru. cand in lume muncitorimea facea greva, la noi muncitorimea facea gratar... ironic sau nu asta arata nepasare...

2 comentarii:

Seron spunea...

imi pare rau ca nu reusesc/nu apuc sa raspund la telefon. Bad time, bad days, bad trip.

alexandru pletea spunea...

si cine oare a facut gratarul? parca si acum am fumu ala in nas si am slabit si vreo 2 kg de caldura...