marți, februarie 24

billa and shit

urasc din principiu hypermarketurile... intotdeauna ajung sa cheltiu mai mult decat mi-am propus si sfarsesc prin a achizitiona lucruri de care nu am nevoie sau alimente care zac in frigider pana se strica...dar, alegerea de a merge la un hypermarket sau nu este una personala... marea mea problema e ca ar trebui sa poti cumpara in cunostinta de cauza... ce daca sfarsesc prin a cumpara pizza semipreparata cand eu aveam nevoie doar de tigari... macar sa stiu inainte de a ajunge la casa pretul corect...bineinteles ca nu se poate... fact: ieri m-am dus la billa sa-mi iau diverse... am cumparat printre altele o salata verde pe care am ales-o io cu mautza mea din sindurul stand cu salate disponibil... pretul afisat: 2,69 lei/buc... pret la casa: 4,67lei/bucata... explicatia: avem doua feluri de salata (una mica, 2,69 lei si una mare: 4,67 lei)... de ce? de ce exista un singur stand cu salata (toata la fel) in toata billa si ei vand doua tipuri de salata? de ce pretul afisat la raft este mai mic decat cel de la casa?

Niciun comentariu: