luni, martie 9

chestionar

1. Principala mea trăsătură - incapatanarea, multa, mare all the way
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - sinceritatea
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - shhh
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - nu pot sa fac o compilatie, ii pretuiesc pe fiecare pt trasaturi diferite
5. Principalul meu defect -vorbesc mult si tare
6. Îndeletnicirea mea preferată - scrisul
7. Fericirea pe care mi-o visez - sa fiu mama.
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - sa o pierd pe mama
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - in casa mea
10. Culoarea mea preferată - albastru
11. Floarea care-mi place - lacramioara
12. Pasărea mea preferată - vulturul
13. Prozatorii mei preferaţi - Ionel Teodoreanu, Pascal Bruckner, Radu Tudoran
14. Poeţii mei preferaţi - Bacovia, Minulescu
15. Eroii mei preferaţi din literatură - Harap Alb, Goe, Capra
16. Eroinele mele preferate din literatură - Lorelei
17. Compozitorii mei preferaţi - Tudor Chirila
18. Pictorii mei preferaţi - Sabin Balasa, Da Vinci ... ( nu e punctul meu forte pictura )
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - mama, care a stiut de fiecare data sa ma ridice cand am picat si sa ma faca sa merg inainte, si bunica-mea, pt ca la 88 ani face mai multe decat voi fi eu vreodata in stare sa fac
20. Ce urăsc cel mai mult - minciuna si ipocrizia
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - rabdarea
22. Cum aş vrea să mor - in somn
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - ale mele facute de altii
24. Deviza mea - Zambeste, nu stii niciodata cine se poate indragosti de zambetul tau!

Niciun comentariu: